Forum Szczwany Lisek Legends Strona G│ˇwna Szczwany Lisek Legends
Legendy Szczwanego Liska
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   U┐ytkownicyU┐ytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂciZaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci   ZalogujZaloguj 

Whitey Shafer - All my ex's live in texas

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Szczwany Lisek Legends Strona G│ˇwna -> Szczwany Lisek i jego Dzika Kompania
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla
Szczwaniak



Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 745
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Czw 21:01, 10 Kwi 2014    Temat postu: Whitey Shafer - All my ex's live in texas

NO więc zdecydowałam się!!
[link widoczny dla zalogowanych]
anestezjolog powiedział, że mam patrzeć na lampę i za chwilkę zakołuje mi się w głowie.
A i jeszcze mam dobr─ů rad─Ö dla panny kt├│ra prostuje kr─Öcone w┼éosy dziewczyno nie prostuj w┼éos├│w bo kr─Öcone w┼éoski s─ů naj┼éadniejsze m├│wie
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
W─ůtroba dostaje tyle trucizny, ┼╝e nie jest w stanie jej neutralizowa─ç.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Obie s─ů ┼éadne moim zdaniem. [link widoczny dla zalogowanych] skad wiedzieliscie o naborze?
Hehe a ja mam tego typu problemy, ale w odwrotna strone. cze┼Ť─ç, mam pytanko czy mo┼╝e kto┼Ť z Was korzysta┼é z us┼éug tej kliniki? b┼éagam pom├│┼╝cie !! ale ma nie zle serducho ...:* Pozdrawiam i czekam na wasze opinie i do┼Ťwiadczenia na temat laser├│w. [link widoczny dla zalogowanych]
Co o nim my┼Ťlicie? a w┼éa┼Ťciwie to siedz─Ö i szukam w internecie firmy do monta┼╝u drzwi no masz racj─Ö to jest tez nie menopauza tylko nerwica z depresj─ů tylko psychiatra wtedy otco a nie htz A WY dziewczyny macie wyciete ca┼ée tarczyce czy tylko jeden p┼éat? Widz─Ö rozgorza┼éa batalia pa┼ästwowe kontra prywatne Oktavko, teraz to ju┼╝ chyba nie sprawdz─Ö co si─Ö dzieje u mego male┼ästwa, bo usg ostatnie ju┼╝ mia┼éam. gdy jest pod nim bardzo du┼╝a ropna infekcja.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Mam 22 lata jestem osob─ů odpowiedzialn─ů, uczciw─ů i pe┼én─ů humoru.Bardzo lubi─Ö prac─Ö z dzie─çmi i ich towarzystwo.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
wlasciwie nie mam mieszkania ani pracy na 100%.

Pozdrawiam
[link widoczny dla zalogowanych]
Biegnie po po┼éo┼╝na, ta wpada nic nie przygotowane dla dziecka. Nie wiem ile wa┼╝─Ö, czuj─Ö si─Ö jaka┼Ť oci─Ö┼╝a┼éa i boj─Ö si─Ö stan─ů─ç na wag─Ö.
[link widoczny dla zalogowanych]
Stawka 8 zł /h .
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Typowa g┼éod├│wka zdrowotna to powstrzymanie si─Ö od jedzenia, z piciem r├│┼╝nie, jedni m├│wi─ů zeby pic du┼╝o wody inni, ┼╝e tyle co ma si─Ö ochote. [link widoczny dla zalogowanych] dieta te┼╝ mo┼╝e by─ç
Pozdrawiam. Dlaczego ma sie ogranicza─ç, gdy inni jedza to samo i pozostaja w zdrowiu? Oczywiscie, po co sie ograniczac, niech kazdy zre, pije alkohol, pali ile wlezie, bo jest dla ludzi przeciez.Powiem ci po co, chociaz jakbys medytowal, to sam bys wiedzia. Od wczoraj, a minelo tylko moze 5 czy 6 dni odczuwam bole jajnikow. Zwolnienie dosta┼éam na miesi─ůc, w razie jakbym si─Ö ┼╝le czu┼éa mo┼╝na je przed┼éu┼╝a─ç u lekarza rodzinnego.Zapomnia┼éam doda─ç ┼╝e przy wyj─Öciu drenu ogl─ůda┼éam ju┼╝ sw├│j szew i nie wygl─ůda to wcale ┼╝le. Ja sie kompromituje? [link widoczny dla zalogowanych]
Sprz─Öt i trenerzy warci uwagi I ┼╝e trzeba tylko poczeka─ç i mie─ç nadziej─Ö, ┼╝e w┼éosy odrosn─ů. Ja bym zostawila wegle w spokoju Ustaw je sobie jeszcze przez chwile na poziomie 5-10 g dziennie i zobacz co sie bedzie dzialo. by┼éabym baaardzo wdzi─Öczna ginekolog przepisal mi gynalgin, 7 globulek juz wykorzystalam ale od jakiejs 3 tabletki boli mnie podbrzusze jak przy okresie, tez ktoras z was tak miala? Polecam, szczeg├│lnie pan─ů Kasi─Ö. katarzynawx przykro mi jak dw├│ch m├│wi co┼Ť innego to wypada┼éoby i┼Ť─ç do trzeciego, ale nie wiem co bym zrobi┼éa na Twoim miejscu.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
te 21????
musze mie─ç taki swistek od specjalisty z piecz─ůtk─ů ale ciekawe czy ktos mi wypisze cho─ç ┼╝adne pieni─ůdze nie zwr├│c─ů zdrowia zosi mo┼╝e znacie dobrego specjaliste?

WITAM WROCŁAW SIE KŁANIA
[link widoczny dla zalogowanych]
je┼Ťli kto┼Ť jest z warszawy to proponuj─Ö na thermalipo w Boston Clinic na wilanowie Pomy┼Ťl o tym jak bedzie fajnie kiedy to minie, pomysl o tym jak zmieni si─Ö twoje zycie kiedy juz zakonczysz ten etap..
bardzo prosze o adresy polskich ginekologow w niemczech.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
spadam bo się obudziły potem zajrzę
[link widoczny dla zalogowanych]
Lekarz opowiada┼é mi kiedy┼Ť ┼╝e przychodz─ů takie osoby podobnego wzrostu i m├│wi─ů ┼╝e chc─ů si─Ö wyd┼éu┼╝a─ç to lekarze ka┼╝─ů uda─ç im si─Ö do lekarza ale tego od g┼éowy.

Nie mog┼éam si─Ö uczy─ç, a mia┼éam mie─ç sesj─Ö na studiach, bo hormony odpowiedzialne za koncentracj─Ö mia┼éy nieodpowiednie warto┼Ťci. [link widoczny dla zalogowanych] nie wiecie mo┼╝e, ze opr├│cz wygodnego i dochodowego prywatnego gabineciku, pan Soza┼äski MUSI przyjmowa─ç pacjentki w akademii medycznej na borowskiej.
No ok,wiec akupresura i srebro nanokoloidalne ? jak czesto myjecie krecone w┼éosy i jakim szamponem zeby nie by┼éo siano podnosz─Ö, bo ciekawe na to co okre┼Ťlasz dzikim miesem, pomaga \pigmentum castellani\. [link widoczny dla zalogowanych]
naprawd─Ö jeste┼Ť taki OLD? Prosz─Ö podpowiedzcie jak si─Ö pozby─ç tego paskuctwa Blee .! A jeszcze jedno ...... Wydawa┼éo mi si─Ö, ┼╝e na naszym najbardziej konserwatywnie ┼╝yj─ůcym zak─ůtku Polski proces b─Ödzie przebiega┼é b┼éyskawicznie. Czy spotka┼é si─Ö Kto┼Ť z Was z takim problemem? 1/2 szkl jag├│d w obecnej chwili mro┼╝onych Realcje z jego rodzin─ů, g┼é├│wnie rodzicami i siostr─ů by┼éy takie sobie, ani ciep┼ée ani ch┼éodne.
2.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Nie wiem, gdzie b─Ödziesz operowana.
[link widoczny dla zalogowanych]
Wiem, ┼╝e z czasem rynek sam to u mnie ukszta┼étuje, ale na start musz─Ö co┼Ť mie─ç w komisie i wola┼éabym raczej lepiej sprzedaj─ůce si─Ö rzeczy gdy┼╝ nie bior─Ö ┼╝adnej dotacji finansowej i wszystko b─Öd─Ö musia┼éa zakupi─ç z ÔÇ×w┼éasnego portfela
Pozdrawiam i zycze milego wieczoru
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
i warzyła 4,120kg.

Chcia┼éam lepiej zapozna─ç si─Ö z klimatem tej kliniki [link widoczny dla zalogowanych] Moim marzeniem te┼╝ jest zostaniem fryzjerem teraz id─Ö do technikum fryzjerskiego a potem na kurs za jakie┼Ť 10 000 z┼é.
miejsko-elegancko-alternatywnie oryginalny Widze ze to jednorazowe powiekszanie surgidermem to tez strata kasy, tyle ze ten nieudany b┼éyszczyk na szcz─Ö┼Ťcie jest 10razy ta┼äszy. Pogode bedziecie mieli bardzo rozna, w czerwcu jest jeszcze cieplo (mozna chodzic w krotkim rekawku, choc bywaja tez zimne dni), od lipca robi sie juz zimniej, czasem bywaja jeszcze gorace dni, a czasem zimne, przygotuj sie raczej na grube ciuchy, jak na jesien, choc wez tez takie na lato. Ale te lewatywy mnie przera┼╝aj─ů ! Najwa┼╝niejsze, ┼╝e waga nie posz┼éa w g├│r─Ö. [link widoczny dla zalogowanych]
szperalam troche w internecie by znalezc ten salon i nie wiem czy to ten salon, jest na sakiej kepie.Wlascicielka jest pani Ela Holtz.czy to bylby ten?? D─ä┼╗YMY ZAWSZE DO TEGO CO ZAKAZANE - PRAGNIEMY TEGO CZEGO NAM ODMAWIAJ─ä Zwroc uwage na przesuniety o 3 cm w prawo pepek, grube, wstretne blizny i nie odessany tluszcz. realizuje reportaz na ten temat Szkoda, ┼╝e tu na forum nikt nie ma do┼Ťwiadczenia w tym temacie. Pozdrawiam Was serdecznie Podoba Ci si─Ö?
Du┼╝o ─çwicze na si┼éowni i nie wiem czy te objawy w┼éa┼Ťnie nie s─ů od tej si┼éowni..
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Witam!
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Szczwany Lisek Legends Strona G│ˇwna -> Szczwany Lisek i jego Dzika Kompania Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Mo┐esz pisaŠ nowe tematy
Mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach

fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin