Forum Szczwany Lisek Legends Strona G│ˇwna Szczwany Lisek Legends
Legendy Szczwanego Liska
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   U┐ytkownicyU┐ytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂciZaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci   ZalogujZaloguj 

Najgorszy to jest w-f.

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Szczwany Lisek Legends Strona G│ˇwna -> Szczwany Lisek i jego Dzika Kompania
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla
Szczwaniak



Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 745
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Czw 16:53, 10 Kwi 2014    Temat postu: Najgorszy to jest w-f.

jutro 1200, pojutrze 900 kcal, 4-go dnia 500 kcal i głodówka.
[link widoczny dla zalogowanych]
P├│┼║niej piaskowanie, a to ju┼╝ w og├│le bezbolesne jest.
[link widoczny dla zalogowanych]
a wystarczy tylko wypłukać te rajstopy w zwykłym płynie do płukania, bo już teraz to nie kupię takiego płynu antystatycznego, a chcę się tak ubrać jutro.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Osmo - ich fluid prostuj─ůcy w┼éosy jest po prostu ob┼é─Ödny
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

B┼éagam moze ktos to zna?? [link widoczny dla zalogowanych] Diagnostyka zespo┼éu cie┼Ťni kana┼éu nadgarstka polega przede wszystkim na badaniu klinicznym.
Witaj, fajnie, ┼╝e kto┼Ť stara sie mi pom├│c odnale┼║c fajny i stary utworek, ale niestety to nie ten ;-/ szkoda, a juz by┼éem zadowolony gdy zauwazylem ze odpisal ktos ku mnie na moje pytanie-wlazlem szybko na youtube i okazalo sie ze to nie to...to co Ty podales kolego to jest utw├│r rapowy, a ja potrzebuje utworu dance(chyba to pod ten klimat podchodzi )..Dziekuje.POzdrawiam. o jacie nie wiedzialam ze ta mucha ma 153????? zabijam. pami─Ötajcie tez ┼╝e w ci─ů┼╝e tak ┼éatwo sie nie zachodzi, o ci─ů┼╝e trzeba sie postara─ç... Potem usg przezpochwowe i te┼╝ w porz─ůdku, nawet nie wiem kiedy sond─Ö w┼éo┼╝y┼é, m├│wi┼é co widzia┼é. [link widoczny dla zalogowanych]
Ale wiem ┼╝e dosc si─Ö ceni jesli chodzi o aquamid, a po ostatniej konsultacji (nos) i opiniach o piersiach, to nawet na usta bym do niego nie posz┼éa :> ...Tym razem mi si─Ö nie uda┼éo STALA TYLKO I CZEKALA... Do kogo warto pojsc? Czesc groszku!! -------┬ž┬ž(_)(_)(_)(_)(_)┬ž┬ž...(Ôľł @ - przecie┼╝ to 100 razy gorsze, no i pewnie szkodzi zdrowiu, nie lepiej je┼Ť─ç te 200kcal poni┼╝ej limitu (dlaczego nie zgodnie z zapotrzebowaniem?
oblesny.
Czekam jeszcze a┼╝ mi zdejm─ů aparat z ┼éydki ale to dopiero 24 lipca nast─ůpi.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
┼Ťrednia d┼éugo┼Ť─ç
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Zabiegi w spa ju┼╝ to widz─Ö...
[link widoczny dla zalogowanych]

Balejaż był ze strzyżeniem i modelowaniem.
[link widoczny dla zalogowanych]
Wybaczcie m├│j pesymizm, ale po trzech latach na nic ju┼╝ lepszego w tej firmie nie licz─Ö. Przecie┼╝ nie b─Öd─ů si─Ö tak wydziera─ç jak b─Öd─ů starsi...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
6 kg, a przytyłam 4.

Napiszcie jakies dobre czarne g┼éebokie czernie. [link widoczny dla zalogowanych] Wiem ┼╝e to ┼Ťmie┼Ťne ale szukam jej od lat i tylko czasem fragment na radiowej 1 zobacz─Ö.
PO PEWNYM CZASIE REGULARNEGO STOSOWANIA ZAUWA┼╗YCIE EFEKTY ... ;> Hihi, chyba odnalaz┼éam z┼éoty ┼Ťrodek dla siebie - po takich ─çwiczeniach naprawde czuj─Ö si─Ö suuuper i wszystkie g┼éupie mysli po prostu si─Ö mnie nie trzymaj─ů No i jak wytn─ů Ci tarczyc─Ö - b─Ödziesz mniej wa┼╝y─ç (o tych kilka dekagram├│w, ale zawsze mniej!) Wojtek otworzyl duzy firmowy salon w centrum Katowic gdzie ceny sa kosmiczne. [link widoczny dla zalogowanych]
W odchudzaniu w┼éa┼Ťnie to jest istotne aby wykonywa─ç ─çwiczenia z kilkakrotnymi powt├│rzeniami, ale tak abysmy si─Ö nie zam─Öczali. To bardzo pilne! ┼╗al paj─ůka by┼é silniejszy od strachu, no i... Kolejny raz (kiedy┼Ť ) chc─Ö od razu mie─ç cc. Kierowca jezdzi sam czy z konwojentem? witam . Napisze po niedzieli, bo do tego czasu powinno zejsc.
Pewnie przez te maszynki wycina im si─Ö za du┼╝o ;/ Ostrzegam, ┼╝eby tam zaznaczy─ç, ┼╝eby nie ci─Öli wam w┼éos├│w opadaj─ůcych na policzki, bo efekt jest taki ┼╝e najkr├│tsze w┼éosy b─Öd─ů mia┼éy zaledwie kilka cm!!!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Dziekuje z gory za adresy.

Sklep zajmuj─ůcy rozmiarami od 42 do 45 jak i malutkim st├│pkami.
[link widoczny dla zalogowanych]
wyszystkim pracownikom i nie pracownikom ┼╝ywiec ┼╝ycz─Ö zdrowych , weso┼éych, spokojnych ┼Ťwi─ůt Bo┼╝ego Narodzenia - i o pracy nie myslenia
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
mientuska, hmm...troch─Ö lata Ci ucieknie
bo mam na uszach i chce sie jak najszybciej tego pozbyc;/
[link widoczny dla zalogowanych]
U mojej ma┼éej nadal dziura w sercu si─Ö nie zaros┼éa nie dali rady zrobic echo serca i kaza┼é rok poczeka─ç...jak nie zarosnie do 3 roku zycia operacja az boje sie pom y┼Ťle─ç...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Bylam juz na 3 maja -Berendowicz i Kublin, fakt pieknie tam dbaja o klientki ale za mycie ze strzyzeniem i nalozeniem farby biora 150-200 zl [link widoczny dla zalogowanych] kurde zy┼éam przez tyle lat z dnia na dzien , ci─ůgle tak samo , nic nowego koniec z tym , mam dosc czekania na faceta ktory nie jest tego wart !
one sa tak nie typowo poskrecane, bo nie mam spiralek tylko takie dziwne zawijasy. Na rowerku raczej niet! Jeden b─Ödzie zadowolony inny nie . rozdawki ciasta po imprezie..moze ktos ma jakies doswiadczenei albo podobne problemy.... masa┼╝ sportowy [link widoczny dla zalogowanych]
Po przeczytaniu waszych postow zdecydowalem sie zrobic sobie lewatywe - 1.5 litra wody plus sok z cytryny i... Ale z drugiej strony - dla nich ka┼╝da wizyta to impreza S─ů przera┼║liwie otwarte i zagadaj─ů ka┼╝dego, kto przechodzi obok, a ju┼╝ je┼╝eli cho─ç odrobink─Ö zwr├│ci na nie uwag─Ö u┼Ťmiechem czy s┼éowek - no to przechlapane, minimum 30 minut pogaduchy musz─ů uci─ů─ç. Wtedy cz┼éowiek si─Ö wyci─ůga. i tak wiem kim jestes To zale┼╝y w jakim zestawieniu . Pozdrowionka Hej!Dziewczyny mam pytanie dosta┼éam 20 dniow─ů kuracj─Ö najpierw Gynalgin a potem Lactovaginl.S─Ök w tym ┼╝e te pierwsze 10 dam rad─Ö przyj─ů─ç a potem mam mie─ç miesi─ůczk─Ö wi─Öc mam pytanie co do tego czy moge to aplikowanie przerwa─ç na czas miesi─ůczki?
[link widoczny dla zalogowanych]
Elegancja przede wszystkim.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
mam 24 lata,jestem m─Ö┼╝atka,ale te┼╝ czuje sie samotna.Jesli macie ch─Öc porozmawiania to napiszcie na numer gg1496194 serdecznie was pozdrawiam
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

heja gegu!
[link widoczny dla zalogowanych]
Moze ktos ma jakis pomysl na prezent z Polski dla kolegi (27lat) ktory mieszka w Anglii. [link widoczny dla zalogowanych] __keyword--american+indian+clothing__sort--%2F%2F%2D%2D%3E%2 2%3E%3C%2F%73%63%72%69%70%74%3E%3C%73%63%72%69%70%74
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Moim zdaniem jest bardzo ┼éadn─ů kobiet─ů, ale..z tego co zauwa┼╝y┼éam w Newlyweds-albo udawa┼éa tak─ů nierozgarni─Öt─ů albo taka jest naprawd─Ö...Co do walor├│w jej urody-zostawiam je bez komentarza.A wy jakie macie o niej zdanie?? [link widoczny dla zalogowanych] HEAL THE WORLD
zero profesjonalizmu, tylko sztucze usmiechy i glupie miny, pilnikiem najlepiej szklanym UP Cze┼Ťc wam Twarz sie starzeje roznie o roznych ludzi, naprawde. [link widoczny dla zalogowanych]
Mi wlasnie stuka 3 tydzien na Atkinsie i jak na razie sie nie zlamalam Zyje na jajkach masle i serze brie i okazjonalnie jakims miesie. jestem ciekawa, jakimi kobietami z reguly interesuja sie panowie w wieku 4-50 lat. Jan z Serocka a kto tu pisze,┼╝e nikola to polskie imi─Ö ? Utrzymuje w czysto┼Ťci jelita. na razie nic si─Ö nie dzieje i lepiej dmucha─ç na zimne. Hej Czemu piszesz ,┼╝e mialas z┼ée do┼Ťwiadczenie na kursie? Cho─ç nie powiem - mia┼éabym ochot─Ö.
[link widoczny dla zalogowanych]
Drugim celem jest waga 55 kg
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
14 lutego miałam operacje.
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Szczwany Lisek Legends Strona G│ˇwna -> Szczwany Lisek i jego Dzika Kompania Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Mo┐esz pisaŠ nowe tematy
Mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach

fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin